Obóz 2018
Poniżej prezentujemy wszystkie informacje związane z obozem w 2018 roku. Zachęcamy do odwiedzania tej strony, który będzie aktualizowana wraz z pojawieniem się nowych informacji.
1. Podstawowe informacje
Organizator: Raciborski Związek Drużyn Harcerzy „BASTION”.Termin: 10 – 30 Lipica 2018 roku
Miejsce:Lisiewo, nad jeziorem Pijawka.
2. Kadra i numery kontaktowe
Komendant: phm. Arkadiusz Tobiasz HR – 696 703 692Drużynowy harcerzy i wychowawca: pwd. Karol Kurp HO – 510 478 208
W sprawach związanych z obozem najlepiej kontaktować się w pierwszej kolejności z drużynowymi.
3. Organizacja obozu
Obóz odbędzie się na wyznaczonym miejscu w lesie niedaleko miejscowości Lisewo nad jeziorem Pijawka (woj, pomorskie). Harcerze będą spali w namiotach 10-osobowych, w których zazwyczaj jest 5-6 osób. Na obozie będzie dostęp do sanitariatów, kuchni, świetlicy które zostaną zbudowane przed przyjazdem harcerzy. Obiady, śniadania i kolacje będziemy przygotowywać samodzielnie. Na miejscu obozu będzie kucharz, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie obiadu.Obóz spełniać będzie wymagania stawiane przez prawo i przepisy ZHR (wpis do ewidencji placówek wypoczynku w Kuratorium Oświaty itd.).
W trakcie obozu planujemy wędrówkę
4. Koszty
Cena udziału dziecka wynosi 1000 zł. Wlicza się w nią transport uczestników, sprzętu, atrakcje i nocleg, wyżywienie, ubezpieczenie NNW, zakup materiałów programowych.Zaliczkę bezzwrotną na obóz w kwocie 200zł należy wpłacić najpóźniej do 15 kwietnia 2017 roku. Pozostałą część opłaty za obóz należy wpłacać -200 zł do 30.04.2017 -300 zł do 31.05.2017 -300 zł do 31 06.2017
Rachunki: Z pewnością niektórzy z Państwa mają możliwość uzyskania dofinansowania na obóz z zakładu pracy. W przypadku chęci otrzymania rachunku prosimy o podanie danych do 10.06.2018. Rachunek za obóz wystawia Zarząd Okręgu Górnośląskiego. Komendant obozu uprawniony jest do wystawienia wyłącznie KP. W związku z tym, proszę o zgłoszenie zapotrzebowania na rachunki drużynowym do 10.06.2018 r.
5. Karta kwalifikacyjna
Bardzo istotnym jest wypełnienie wszystkich koniecznych rubryk. Jest to nie tylko wymóg Kuratorium Oświaty, ale również ma ogromny wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom. Uzupełnione karty należy przekazać najpóźniej do dnia 30.04.2018 roku drużynowemu.6. Ekwipunek
Co należy zabrać:- Legitymacja szkolna (WAŻNA)
- Karta magnetyczna
- Mniejszy plecak
- Mundur
- Śpiwór
- Karimatę
- Menażkę
- Kubek
- Niezbędnik
- Nóż lub scyzoryk
- Przybory do szycia
- Notatnik, długopisy, ołówki
- Bielizna (majtki x5, skarpety x5)
- Kąpielówki
- Długie spodnie x2
- Dres do spania
- Krótkie spodenki x2
- Koszulki x 4
- Polar lub sweter x2
- Buty wysokie
- Sandały
- Buty sportowe
- Kurtka przeciwdeszczowa lub pałatka
- Nakrycie głowy
- Środki na komary kleszcze i do opalania.
- Ręczniki (mały i duży)
- Przybory do mycia (mydło szare!)
- Latarka + zapasowe baterię
- Kieszonkowe (do najbliższego sklepu będzie kilka kilometrów)
Ubrania w kolorach ciemnych!!
WSZYSTKO MUSI BYĆ SPAKOWANE DO JEDNEGO PLECAKA.
7. Ramowy plan dnia
7.00 - pobudka ;7.05 - modlitwa;
7.15 - Poranna gimnastyka;
7.25 - Poranna toaleta;
8.00 - apel;
8.15 - śniadanie
8.50 - Sprawdzanie czystości;
9.00 - zajęcia;
14.00 - obiad;
14.45 - cisza poobiednia i podwieczorek;
15.30 - zajęcia;
19:00 - kolacja;
19.30 - zajęcia wieczorne;
21.20 – wieczorna toaleta;
21.50 - modlitwa;
22.00 - Cisza nocna